Roos jarig in Kangding - Reisverslag uit Kangding, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu Roos jarig in Kangding - Reisverslag uit Kangding, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu

Roos jarig in Kangding

Blijf op de hoogte en volg Herman & Roos

27 April 2014 | China, Kangding

Bedankt voor alle lieve verjaardag wensen! Tevens wil ik alle andere jarigen ook feliciteren:
mijn broer Theo, de Jan van Vera en mijn vriendin Mieke. Vandaag hebben we het rustig aan gedaan.
Om 11u opgestaan, een taartje gaan eten in een coffee shop en nog wat geld uit de bankautomaat gehaald, want het is de laatste stad waar we geld kunnen afhalen. Morgen is onze laatste dag in Kangding. De bedoeling van ons 3-daags verblijf hier is om ons lichaam te laten gewennen aan de hoogte, zodat we volgende weken geen last zullen hebben van hoofdpijn en/of misselijkheid.

• 27 April 2014 - 13:29

Frieda Vanslembrouck:

happy birtday roos,nu via deze weg in plaats van een mooi kaartje

je hebt al wat gevierd,we wensen jullie een goede voortzetting naar de hoogte hopelijk niet ziek

geniet nog maar van uw verjaardag

lieve groeten uit het warme belgie

julien en frieda xxxx

• 27 April 2014 - 13:36

Ellen:

Gefeliciteerd Roos!

• 27 April 2014 - 13:44

Frieda Vanslembrouck:

hartelijk dank voor jullie mooie foto's

frieda xx

• 27 April 2014 - 14:17

Frank & Antoinette:

Hoi ROOS

alvast een gelukkige verjaardag daar in het mooie Tibet ,laat uwen Tibetaan maar eens HIP HIP HOERA roepen daar in die bergen (hard roepen da kan hij goe; ) da zal daar goe weerklinken !!! en laat je maar eens goe verwennen door wie !! da moet je zrlf weten hoor !! xxx kussen van ons allen. allemaal voor roos !!!!

• 27 April 2014 - 14:41

Annie Van Tricht:

Gelukkige verjaardag Roos en geniet van jullie mooie reis

• 27 April 2014 - 22:27

Katia:

Happy birthday to you!!!!!

• 28 April 2014 - 10:43

Heleen:

Dag Roos,

Ook van mij nog een heel gelukkige verjaardag! Geniet er van daar!
    Wij zitten inderdaad wel met een lege toog, maar de reisverhalen maken veel goed :)

• 29 April 2014 - 14:08

hallo herman en roos,

sedert zondag geen bericht meer gekregen jullie zitten mss in de bergen waar je niet kan mailen

of anders is er iets mis met onze pc

groetjes julien en frieda xx