Wandeling in kangding - Reisverslag uit Kangding, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu Wandeling in kangding - Reisverslag uit Kangding, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu

Wandeling in kangding

Blijf op de hoogte en volg Herman & Roos

29 April 2014 | China, Kangding

We hebben ons vertrek met 1 dag uitgesteld, want het regent en er is sneeuw gevallen in de bergen.
Rond de middag klaart het op en wordt het schitterend weer. We doen een wandeling langs steile trappen door muren van gebedsvlaggen naar een klooster. Dat gaat vlot! Ons uithoudingsvermogen is duidelijk al verbeterd!
P.S. Bedankt Klaas voor het speciale verjaardagskaartje! Ik had je bijna niet herkend in je Kiss outfit,
tot ik je lange tong zag! Hoezo een lege toog? ’s Maandags staat er toch fruit op?

• 29 April 2014 - 21:41

Werner:

Hallo,

Was dat het klooster van Nanwu met de boeddha achter glas?
    Ik had er wat foto's van gevonden op internet.

Tot de volgende!

Groetjes van ons allen.

• 30 April 2014 - 12:32

Frieda Vanslembrouck:

hallo,

hebben weer wat genoten van jullie verslag,precies veel weersveranderingen

je ziet hé roos blijft de toog leeg de sukkelaars

had graag het kaartje van klaas gezien met zijn lange tong haha!!

de foto's nog opslaan en kijken uit naar verder verloop,veel sucses

frieda xx

• 03 Mei 2014 - 11:09

Frieda Vanslembrouck:

dag roos en herman,

ik heb nu pas ontdekt dat het op mijn fb komt kan nu ook de verslagen van vrienden en kenissen volgen allez vera krijgt ook goesting

we zien al uit naar een volgend verslag met toffe foto's tot hier toe gevolgd via e-mail

groetjes uit zonnige belgie julien en frieda xx