Dagje rust in Ganzi - Reisverslag uit Xianning, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu Dagje rust in Ganzi - Reisverslag uit Xianning, China van Herman & Roos Permentier / Vercauteren - WaarBenJij.nu

Dagje rust in Ganzi

Blijf op de hoogte en volg Herman & Roos

04 Mei 2014 | China, Xianning

Onze uitstap is met een dag uitgesteld! Ik heb het verschot in mijn rug van op een matras met een kapotte vering te slapen in het Chinees hotel. Het stappen gaat nog, maar om 4 u heen en 4u terug te hotsen en botsen met de bus is mij te veel! Dus houden we het kalm vandaag, het weer is trouwens niet zo goed, bewolkt en het heeft gesneeuwd in de bergen.
We doen een korte wandeling tot even buiten de stadskern naar een brug versierd met vlaggen met gebeden die wapperen in de wind en mani stenen (stenen waarin gebeden gegraveerd zijn).
Het is fris buiten en we keren terug naar ons hotel, we zijn blij dat we een verwarmde kamer hebben.
’s Avonds eten we een pot instant noodles. We houden ons bij verpakte maaltijden omdat de hygiëne maar zus en zo is in deze kontreien en we willen gezond blijven!

• 04 Mei 2014 - 14:58

Frieda Vanslembrouck:

doe het maa rustig aan met dat verschot,veel bewegen en voorzichtig met het voedsel!!

• 04 Mei 2014 - 15:11

Herman & Roos Permentier / Vercauteren:

Dank u voor de goede raadgeving! Het gaat ondertussen al wat beter! Ik hoop dat we morgen onze uitstap kunnen doen! Groetjes aan de Julien!

• 04 Mei 2014 - 19:19

Annie Van Tricht:

Oei Roos dat is niet zo goed hopelijk gaat het snel voorbij, want jullie hebben nog een lange weg te gaan hé

• 04 Mei 2014 - 23:44

Frieda Vanslembrouck:

julie hebben de groetjes terug van julien hij leest jullie verslag wel mee hoor,voorzichtig en nog veel mooie foto's verwachtende

• 05 Mei 2014 - 16:39

Harry:

Ik heb gelezen dat ze die kak van de yak ginder ook voor andere dingen gebruiken dan voor het stoken.Naar het schijnt is het ook goed voor spierpijn of verrekkingen, de behandeling is je moet die warme brij op de plaats van de pijn smeren en een windel rond doen een nachtje slapen dan wordt die brij hard en de volgende morgen is de pijn weg, het enige minpunt er is wel een reukje aan.Als niks moest helpen het is een goed alternatief.Alleszins een spoedig herstel van ons allen.